Saturday 7 March 2009

Disengat Tebuan~

Aceli yg disengat bukan aku..tapi Ida bucukku..hehe sewaktu kenduri kahwin cik ana,katenye sedang dia nak duduk..tibe2 disengat tebuan kt punggungnye..hehe nak ketawe, kesian..tapi memg kesian la..bucukku di sengat...2 das plak tu..akan tetapi semua pakcik2 ida ketawe terbahak2 melihat telatah ida yg merengek manje..mybe merengek kat ibunye..huhu..aku dapt tau pun dari msg yg disampaikan..

kate pakciknye.."ade yg nak singgah la tu,xlame lagi dah.."
cik ana plak "ini adiah daripada cik ana"..


haha ketawe aku mendengarnye walaupun aku tidak berada ditempat kejadian (aku kat padang tgok rugby interyear ketika ini..
walau pape pun semoga cepat sembuh wahai idaku..=) jgn nagis2..katenye dia xjadik nak nagis coz telah diketawekan oleh uncle2nye..hehe


p/s-selamat pengantin baru kepada cik ana semoga bahgia ke akhir hayat...

2 comments: